Karty kart Układu Słonecznego Strona nauczyciela: Plan lekcji Celem tej lekcji jest zdobycie przez studentów informacji o obiektach w Układzie Słonecznym podczas zbierania kart kredytowych systemu słonecznego poprzez interaktywne korzystanie z komputera. Uczniowie powinni wiedzieć, że Ziemia jest jedną z kilku planet orbitujących wokół Słońca. Studenci powinni wiedzieć, że dziewięć planet o bardzo różnych rozmiarach, składzie i cechach powierzchni porusza się wokół Słońca na niemal okrągłych orbitach. Uczniowie powinni wiedzieć, że niektóre planety mają wokół siebie krążące wokół skały i lód. Uczniowie powinni wiedzieć, że asteroidy i komety są część układu słonecznego. Wymagania wstępne: Studenci będą potrzebować trzeciego poziomu czytania. Studenci będą potrzebować umiejętności posługiwania się myszką komputerową, aby wskazać i kliknąć wybrane opcje. Atmosfera Gazy otaczające obiekt kosmiczny, na przykład atmosfera otaczająca Ziemię. Krater Otwór lub zagłębienie utworzone podczas uderzenia o mniejszym obiekcie. Średnica Odległość linii od jednej strony kuli do przeciwnej strony, która przechodzi przez środek. Erozja Odbijanie powierzchni przez wiatr lub wodę Dowody Wszystko, co ustanawia fakt lub daje powód do wiary w coś. Galaxy Masywny system gwiazd trzymany razem przez ich wzajemną grawitację. Kosmiczny Teleskop Hubble'a Kosmiczny Teleskop Hubble'a (HST) to zautomatyzowany teleskop odbijający, który krąży wokół Ziemi ponad atmosferą, zbudowany przez Narodową Agencję Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej oraz Europejską Agencję Kosmiczną. Zawiera instrumenty zdolne do odbierania wielu rodzajów promieniowania. Orbita Ścieżka, którą satelita obejmuje ciało niebieskie. Teleskop Instrument używany do oglądania odległych obiektów w przestrzeni. Układ słoneczny koncentruje się wokół Ziemi. Naukowcy wiedzą wszystko, co trzeba wiedzieć o układzie słonecznym. Ziemia jest największym obiektem w Układzie Słonecznym. Gwiazdy i galaktyki są częścią układu słonecznego. Słońce nie jest gwiazdą. Zaangażowanie numer jeden daje możliwość zdobycia uprzedzeń uczniów. Nauczyciel powinien dać czas na zlokalizowanie strony i wyświetlenie podglądu gry. Studenci mogą pracować w grupach po dwa lub indywidualnie w laboratorium komputerowym. Można przystosować pomieszczenia klasowe tylko z jednym komputerem z dostępem do Internetu. Może to obejmować użycie rzutnika z ekranem LCD, który wyświetla obraz komputera na ekranie lub podłączenie z komputera na monitor telewizyjny. Możesz również ukończyć transakcje w systemie quotSolar System Trading Cards off-line. Różne programy oferują dostęp do Internetu w trybie off-line. Ich programy umożliwiają zapisywanie stron internetowych na lokalnym dysku twardym. Korzystając z przeglądarki Netscape, możesz otwierać strony internetowe lokalnie i doświadczać lekcji tak, jakbyś oglądał ją w Internecie. Korzystanie z tej opcji uniemożliwi dostęp do odnośników (określonych na stronach Grab Bag) dostępnych w sieci WWW. Komputer z funkcjami Internetu. ProcedureDirections: Jest to samodzielna interaktywna gra komputerowa. Pracując samodzielnie lub w małych grupach, uczniowie będą oglądać obraz z pytaniem z trzema opcjami odpowiedzi. Będą używać myszy, aby kliknąć wybraną odpowiedź. Uczniowie kontynuują grę, dokonując wyboru na kolejnych ekranach. Studenci są oceniani na końcu gry na liście poprawnie zidentyfikowanych obiektów Układu Słonecznego. Zebrane karty są wyświetlane na ekranie w postaci podświetlonych obrazów. Oto kilka sugestii: Poproś uczniów, aby napisali trzy rzeczy, które wiedzą o układzie słonecznym. Rozdaj karty z nazwami planety i poproś uczniów, aby ułożyli się w porządku planetarnym. Poproś uczniów, aby narysowali zdjęcia planet bez wcześniejszego badania. Poproś uczniów, aby wybrali planetę i poproś ich, aby podali trzy powody, dla których chcieliby tam mieszkać. Uczniowie zbierają quotSolar System Trading Cardsquot, dopasowując obraz obiektu Układu Słonecznego wraz z jego nazwą. Student wybiera obiekt systemu słonecznego ze strony głównej. Wybrany obiekt pojawia się na stronie z jego nazwiskiem i dwoma błędnymi opcjami, a student otrzymuje pytanie, które jest właściwą wskazówką. Wybierz poprawną odpowiedź, aby zebrać kartę i dowiedzieć się więcej o obiekcie. Gdy jest niepoprawna, pojawia się strona ze wskazówkami dotyczącymi poprawnej odpowiedzi. Student ma okazję spróbować ponownie z inną odpowiedzią. Uczniowie mogą być oceniani na podstawie indywidualnego sukcesu z kolekcją kart. Inne sugestie: Poproś uczniów o zbadanie i przedstawienie informacji o ich ulubionym obiekcie w Układzie Słonecznym. Poproś uczniów, aby narysowali obcy rodem z konkretnej planety. Uczeń musi wykorzystać informacje zebrane w kartach transakcyjnych Układu Słonecznego, aby uzasadnić wygląd fizyczny kosmitów. Działania uzupełniające: Uczniowie gromadzą wersję kart do pobrania do pobrania Karty Układu Słonecznego na stronie Grab Bag, korzystając z pytań na dole kart. Uczniowie będą zamawiać planety wykorzystując odległość od Słońca zawartą w tabeli danych układu słonecznego. Uczniowie będą zamawiać planety i słońce za pomocą danych średnicy zawartych w tabeli danych układu słonecznego. Uczniowie będą pracować w grupach współpracy, aby konstruować modele system słoneczny wykorzystujący informacje z kart handlu Układu Słonecznego i inne dane. Studenci będą pracować w grupach, aby skonstruować opisy siedlisk ludzkich dla konkretnej planety. Uczniowie będą korzystać z Kart Kart Układu Słonecznego w celu uzyskania informacji o planetach. Uczniowie sporządzą wykres porównujący informacje o atmosferze lub składzie planety. Uczniowie pracują w parach. Jedna para studentów (A) uporządkuje karty handlu Układu Słonecznego w grupy bez informowania drugiej pary studentów (B) o swojej strategii. Para (B) określi każdą grupę i opisz jej charakterystykę. Studenci stworzą narysować łatkę lub logo, aby wykonać misję na wybranym przez siebie obiekcie planety kosmicznej. Studenci powinni być w stanie uzasadnić wybory. Uczniowie wybiorą obiekt w Układzie Słonecznym i napiszą list do dyrektora Instytutu Kosmicznego Teleskopu, aby przekonać go, by użył Teleskopu Kosmicznego Hubble'a do obserwacji obiektu. Ta aktywność może wymagać zrobić poza klasą. Studenci skonstruują ludzki model reprezentujący odległości planet od Słońca za pomocą poniższej tabeli: Studenci będą konwertować jednostki powyżej do jednostek angielskich. Studenci skonstruują wykres pokazujący podwójne i potrójne wartości powyższych informacji. Studenci opracują urządzenie z mnemonikami pomóż im zapamiętać nazwy i kolejność planet. Studenci stworzą własne pytania do gry kart Układu Słonecznego. Studenci będą pisać i ilustrować cytat. Co jeśli. cytuj historię. Niech napiszą o życiu pozaziemskim na wybranej przez siebie planecie. Jakie cechy miałby ten cytat, i dlaczego mieliby go potrzebować, aby przetrwać na tej planecie. Zaleca się, aby nauczyciele wyświetlali obrazy z komputera na ekranie klasy przy użyciu ekranu LCD lub telewizora. Oto dwie sugestie, które ułatwią prezentację dużej grupy i unikną drobnostek, które zawsze mogą wystąpić podczas korzystania z Internetu. Dodaj do zakładek wybraną część lekcji, której chcesz użyć i pobierz ją na dysk twardy. Wyeliminuje to niespodziewane niedogodności związane z korzystaniem z Internetu w trybie off-line. Innym sposobem przygotowania jest drukowanie z wyprzedzeniem wybranych części lekcji w postaci papierowych kopii. Wersje hardcopy zdjęć zrobionych przez Kosmiczny Teleskop Hubble'a i inne misje NASA w Układzie Słonecznym są również dostępne w najbliższym Centrum Zasobów Edukacyjnych NASA. Klasy bez komputerów: Oto kilka sugestii: Jeśli masz dostęp do komputera z funkcjami sieci World Wide Web w domu lub w bibliotece szkolnej, możesz wydrukować wybrane części lekcji jako kopie papierowe lub folie. Jeśli twoja szkoła ma co najmniej jeden komputer znajdujący się poza twoją salą lekcyjną, tj. Bibliotekę, pracownię komputerową, studenci mogą doświadczyć lekcji indywidualnie lub w małych grupach jako stacja szkoleniowa lub jako uzupełnienie jednostki systemu słonecznego. Niektórzy studenci mogą mieć komputery w domu z dostępem do Internetu. Jeśli tak jest, możesz rozważyć przydzielenie lekcji kartom Układu Słonecznego jako pracy domowej lub dodatkowego kredytu. NASA ma do dyspozycji DARMOWE najbliższe litografie NASA Educator Resource Center oraz plakaty związane z układem słonecznym, które mogą być używane jako narzędzia dydaktyczne w klasie. Ta lekcja jest łatwa do wykonania bez dodatkowej pomocy nauczyciela, jeśli spełnione są warunki wstępne. Rodzice mogą wyświetlić podgląd lekcji i sprawdzić strony nauczyciela z wyprzedzeniem. Bogactwo informacji można znaleźć w Hubblesite. na stronie Hubble Space Telescopes w Space Telescope Science Institute. Tutaj można znaleźć podstawowe informacje na temat teleskopu, zdjęcia i informacje prasowe z przeszłości i teraźniejszości, działania edukacyjne i inne zasoby naukowe. Więcej informacji na temat szkoły domowej można znaleźć na stronie: Karty Układu Słonecznego Czy jest ktoś, kto nie jest zafascynowany astronomią? Moje dzieci wpadają na to, że ciężko jest owijać głowy wokół ogromu kosmosu i zadawać takie pytania, jak: 8220Czas8217s większy8230Jupiter lub California8221. uwielbiają rozmawiać o planetach i uczyć się wszystkiego, co chcą im uczyć. Wspaniałe nowe zdjęcia Plutona NASA8217 skłoniły mnie do zrobienia tych darmowych, nadających się do druku kart Układu Słonecznego. Te karty kosmiczne są w stylu 3-częściowej nomenklatury Montessori, ale dodałem do nich dodatkowe informacje, aby uczynić je bardziej podobnymi do kart handlowych. Zamierzałem je zachować jako niezależną działalność, gdy mój 5-letni i pół roku był nieco starszy, więc byłem zaskoczony, gdy wszystkie moje dzieci chciały z nimi zagrać od razu. Moje dziecko głównie chciało je przeżuć, ale były one laminowane, więc było w porządku. Mój 5 i pół roku użył kart kontrolnych, aby dowiedzieć się, jak dopasować obraz i karty informacyjne. He8217 zaczął czytać i był wystarczająco zmotywowany, aby samemu przeczytać każdą etykietę. Byłem szczególnie zaskoczony, że moja 3-latka znalazła też własną drogę do 8220play8221. Zasadniczo wymyśliła zadanie pomagania jej bratu w parach, dopasowując tylko karty z obrazem do kart kontrolnych. Kompletny zestaw kart zawiera następujące zwroty związane ze spacją: Jeśli szukasz książki, która pasowałaby do tych kart Układu Słonecznego, polecam Komety, Gwiazdy, Księżyc i Marsa: Kosmiczne Wiersze i Obrazy Douglasa Floriana (partner połączyć). Ponieważ same karty zawierają tak wiele faktów, myślę, że kreatywność w tej książce to dobra równowaga. Książka zawiera szeroki wachlarz stylów wierszy, z których wszystkie moje 5 i pół roku życia i cieszyłem się. (Nasza ulubiona była ta o biednym Plutonie.) Sprawdziliśmy tę książkę z biblioteki, ale spodobało nam się to tak bardzo, że I8217m na pewno doda ją do naszej kolekcji w końcu. Jeśli podoba ci się te karty, koniecznie sprawdź pozostałe posty z Astronomii. W końcu mam nadzieję zrobić karty do eksploracji kosmosu (wracając do Kopernika i Galileusza, włączając w to nowoczesne terminy takie jak prom kosmiczny i międzynarodowa stacja kosmiczna). Zapisz się do mojego biuletynu, aby otrzymać powiadomienie, kiedy pojawią się nowe gratisy. 1 godzina Poziom trudności: łatwy koszt: mniej niż 3 w zużytych materiałach eksploatacyjnych (nawet taniej, jeśli laminujesz je lub używasz papieru kontaktowego). Wydrukuj karty drukowane Układu Słonecznego i karty kontrolne. (Uwaga: Należy wydrukować tylko 6 pierwszych stron każdego dokumentu, ponieważ ostatnie 2 strony zawierają informacje prawne o udostępnianiu i źródłach obrazu.) Laminuj strony. Wytnij laminowane karty. Oprócz używania tych kart jako samokorygującej, niezależnej aktywności, mogą być również używane do gry w stylu wielozadaniowej pamięci. HAPPY SPACE LEARNING Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji Astronomia dla dzieci. Powiązane linki 0, text: sharingCounters. facebookCount styledisplay: none. ,. . ,. ,. Dokumenty,,,,. , -. ,. ,. , -,. ,. . (). . , Dokumenty. , Gabinet , . : quotquot,. Karty handlu Układem Słonecznym quotquot 0 1 Ta kolekcja trzynastu kart, zaprojektowana dla młodszego czytelnika, przedstawia obiekty układu słonecznego, takie jak planety, komety, asteroidy i Słońce. Z przodu każdej karty wyświetlany jest kolorowy obraz obiektu układu słonecznego z tyłu, który dostarcza interesujących faktów na temat obiektu. Karta Kosmicznego Teleskopu Hubble'a zawiera kierunek gry. Ogromna przestrzeń: Gra w karty handlu układem słonecznym 4.7 Student będzie badał i rozumiał organizację Układu Słonecznego. Kluczowe pojęcia obejmują: a) planety w Układzie Słonecznym b) porządek planet w Układzie Słonecznym i c) względne rozmiary planet. Stworzona przez Grupę Edukacji Formalnej z Teleskopu Kosmicznego Institute8217s Office of Public Outreach, ta mini gra jest świetnym sposobem na sprawdzenie twojej wiedzy na temat faktów systemowych planetarnych. Odpowiadając poprawnie na każde z dwunastu pytań, gracz 8220 kolekcjonuje 8221 kartę handlową, do której dołączono to pytanie. Kiedy odpowiesz poprawnie na pytanie, daje ci to mnóstwo faktów na temat tej planety. Gdy otrzymasz błędne pytanie, otrzymasz definicję każdej z odpowiedzi wielokrotnego wyboru, dzięki czemu lepiej zrozumiesz pytanie. Po zebraniu karty handlowej możesz kliknąć ją ponownie, aby przejść do strony faktów do sprawdzenia. Dlaczego jest to zasob wysokiej jakości? Ta strona byłaby świetnym narzędziem do przeglądu po lekcji na temat Układu Słonecznego. Może być stosowany indywidualnie lub w klasie jako projektor. Podczas gdy niektóre z 8220prawidłowych stron z odpowiedziami8221 wydają się być nieco powyżej poziomu czwartej klasy, kiedy przekazują fakty planetarne (czytelny, mówi średni poziom 7 poziomu), wciąż używa dużych obrazów i łatwego do zrozumienia słownictwa i nagłówków. Na stronach z prawidłowymi odpowiedziami, powiązane ze sobą terminy słownikowe mają wyskakujące definicje, które pomagają w zrozumieniu bardziej złożonego słownictwa.
No comments:
Post a Comment